星期五, 8月 10, 2007

Some stuffs I brought in Den Haag

本來以為我去海牙不會買什麼東西
結果在海灘的一家專門賣電影相關玩具的小店
買了一堆的東西~
還我夠節制不然可能會買更多
不過這些都不是我自己要的
而是要送人的
同圖中所見到的
買了Star War中的人物頭盔兩盒
要給幫我看家的蘇老師
Kirk船長的人型玩具要給澳洲的好友
看來我不只自己愛買
連幫人買也很會買
話說回來海牙真是一個不錯的城市
規模不會太大當然也就不會太煩忙
卻又同阿姆斯特丹般的美麗
離海灘只要20分鐘的車程
是我非常喜歡的城鎮之一
其中我接連兩天到旅遊書介紹的咖啡店Dudok cof'e裡吃東西
蘋果派每位的程度
讓我拍下旅途中唯一一張關於食物的照片!
I just could not stop shopping.
Thought i would not buy anything in Den Haag, but still when I saw this film shop in the sea side.
I bought some toys there and that's all i bought in den Haag, no cloths, no shoes.
Well, I have been looking for shoes, but could not find any one I like....
I only stay in Den Haag for a night, but I have to say it's a lovely city!
City center is not very big, lots of trees and going to the beach is only about 20 mins by tram.
I went to one Dudok cof'e shop twice this time, and I took the only one food picture here-the apple pie!!! yum!!!


檢視較大的地圖
The Haag, Holland

沒有留言: